Το πρόβλημα...

Ο Αλέξης (Σκηνή 1η) βρίσκεται μπροστά σε ένα μαθηματικό πρόβλημα και όλη η προσοχή του είναι στραμμένη σε αυτό.

Ένα μαθηματικό πρόβλημα είναι «πράξεις» και επομένως σε αυτές τις πράξεις πρέπει να φτάσει, και μάλιστα το γρηγορότερο δυνατό. Η κατανόηση των λέξεων είναι «γλώσσα» και η γλώσσα δεν είναι μαθηματικά! Και όμως εδώ, η αδυναμία κατανόησης της γλώσσας, η αδυναμία κατανόησης της εκφώνησης του προβλήματος είναι αυτή που εμποδίζει καταρχήν τη λύση του.

Παρόλα αυτά, η προσπάθεια του εκπαιδευτικού να λυθεί το γλωσσικό πρόβλημα πριν από το μαθηματικό μοιάζει να ταράζει τον Αλέξη, να τον αποσταθεροποιεί. Δεν μπορεί να μπερδεύει δύο μαθήματα! Και όμως, αν επικέντρωνε την προσοχή του για λίγο στις λέξεις που τον δυσκολεύουν, ίσως να μπορούσε να φτάσει και στη λύση του προβλήματος!