Παρόλο που ο μαθητής και ο εκπαιδευτικός αντιμετωπίζουν
από διαφορετική οπτική την εκπαιδευτική διαδικασία - και επομένως έχουν
συχνά διαφορετικές αντιλήψεις και στάσεις -, στις παραπάνω σκηνές δείχνουν
να έχουν κάτι κοινό: αντιμετωπίζουν με τον ίδιο τρόπο τη γνώση. Θεωρούν
ότι η γνώση είναι, ή πρέπει να είναι, κατατεμαχισμένη, χωρισμένη σε
γνωστικά αντικείμενα-μαθήματα με σαφή όρια μεταξύ τους και φαίνεται
να υιοθετούν -συνειδητά ή ασυνείδητα- την άποψη ότι η παραβίαση αυτών
των ορίων δημιουργεί προβλήματα στην εκπαιδευτική διαδικασία.
|