Βαρνάβα-Σκούρα Τζ., Θεωρίες γνωστικής ανάπτυξης,
μάθησης και αξιολόγησης, Παπαζήσης, Αθήνα, 1994
Βασιλοπούλου Μ., Ο χάρτης εννοιών ως εργαλείο μάθησης, έκδοση
της ίδιας, Αθήνα, 2001
Berbaum J., Developper la capacite d'apprendre, ESF, Paris, 1998
Βυγκότσκι Λ., Σκέψη και Γλώσσα, Γνώση, Αθήνα, 1988
Doise W. & Mugny G., Η κοινωνική ανάπτυξη της νοημοσύνης,
Πατάκης, Αθήνα, 1989
Ευκλείδη Α., Ψυχολογία των κινήτρων, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα,
1999
Θεοφιλίδης Χ., Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας, Γρηγόρης,
Αθήνα, 1997
Foulin J. & Mouchon S., Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχμιο,
Αθήνα, 2001
Frey K., Η "Μέθοδος Project". Μια μορφή συλλογικής
εργασίας στο σχολείο ως θεωρία και πράξη, Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη,
1986
Houssaye J., Δεκαπέντε παιδαγωγοί. Σταθμοί στην ιστορία της παιδαγωγικής
σκέψης, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2000
Κασσωτάκης Μ. & Φλουρής Γ., Μάθηση και Διδασκαλία, Γρηγόρης,
Αθήνα, 2001
|
Κολιάδης Ε., Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτική Πράξη, Τόμος Γ:
Γνωστικές Θεωρίες, έκδοση του ίδιου, Αθήνα, 1999
Mercer N., Η συγκρότηση της γνώσης. Γλωσσική αλληλεπίδραση εκπαιδευτικών
και εκπαιδευόμενων, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2000
Παπαμιχαήλ Γ., Μάθηση και κοινωνία, Οδυσσέας, Αθήνα, 1988
Perraudeau M., Echanger pour apprendre, Armand Colin, Paris,
1998
Perraudeau Μ., Les methodes cognitives. Apprendre autrement a
l'ecole, Armand Colin, Paris, 1996
Raynal F. & Rieunier A., Pedagogie: Dictionnaire des concepts
cles, ESF, Paris, 1997
Vecchi G., Aider les eleves a apprendre, Hachette education,
Paris, 1992
Χριστοφίδη-Ενρίκες Α., Ο Piaget και το σχολείο, Εκκρεμές, Αθήνα,
1999
Xρυσαφίδης Κ., Βιωματική-επικοινωνιακή διδασκαλία. Η εισαγωγή
της μεθόδου Project στο σχολείο, Gutenberg, Αθήνα, 1996
|