Anderson R. κ.ά., Πώς να δημιουργήσουμε
ένα έθνος από αναγνώστες, επιμ. Στ. Βοσνιάδου, μτφρ. Α. Αρχοντίδου, Ι.
Μπίμπου, Φ. Παπαδημητρίου, Στ. Βοσνιάδου, Gutenberg, Αθήνα, 1994
Αποστολίδου Β., "Λογοτεχνία και Ιδεολογία: Το ζήτημα
των αξιών κατά τη διδασκαλία της λογοτεχνίας", στο: Λογοτεχνία και Εκπαίδευση,
επιμ. Β. Αποστολίδου, Ε. Χοντολίδου, Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός, Αθήνα, 1999,
σ. 335-347
Αποστολίδου Β., Καπλάνη Β., Χοντολίδου Ε. (επιμ.), Διαβάζοντας
λογοτεχνία στο σχολείο... μια νέα πρόταση διδασκαλίας, Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός,
Αθήνα, 2000
Culler J., Λογοτεχνική θεωρία. Μια συνοπτική εισαγωγή,
μτφρ. Κ. Διαμαντάκου, Πανεπιστημιακές Εκδόσεις Κρήτης, Ηράκλειο, 2000
Cummins J., Ταυτότητες υπό διαπραγμάτευση. Εκπαίδευση
με σκοπό την ενδυνάμωση σε μια κοινωνία της ετερότητας, εισαγ.-επιμ. Ε.
Σκούρτου, μτφρ. Σ. Αργύρη, Gutenberg, Αθήνα, 2002
Fish S., Is There a Text in This Class? The Authority
of Interpretive Communities, Harvard University Press, Cambridge Mass.,
1980
Hollindale P., "Ideology and the Children's Book", στο:
Hunt P. (ed.), Literature for Children, Routledge, 1992 |