Χωρισμός σε ομάδες

Εκτός από όσα μελετήσαμε και μάθαμε μέσα από τα μαθήματα, ένα μεγάλο μέρος καινούριας γνώσης και εμπειρίας κατακτήθηκε μέσα από τις έρευνες που υλοποιήθηκαν. Έγιναν δύο έρευνες από δύο ομάδες μαθητών αντίστοιχα.  

Παρότι ο δάσκαλος δε δίνει πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο έγινε ο χωρισμός σε ομάδες, δύο είναι συνήθως οι παράμετροι που, χωρίς να αγνοηθούν οι επιλογές των μαθητών, πρέπει να ληφθούν υπόψη στο στάδιο αυτό.

Ποιες είναι οι παράμετροι χωρισμού;

Η πρώτη αφορά σε πρακτικά θέματα, όπως η δυνατότητα να συνευρεθούν οι μαθητές εκτός σχολείου.

Η δεύτερη αφορά στη μεγαλύτερη δυνατή «ποικιλία» στη σύνθεση των ομάδων. Ποικιλία που είναι απαραίτητο να πάρει υπόψη της διαστάσεις όπως η μητρική γλώσσα, το φύλο, το μαθησιακό επίπεδο, η κοινωνικοοικονομική προέλευση, η προσωπικότητα του μαθητή.