Βιβλιογραφία



Bernstein B., Class, codes and control, τόμος 1, Routledge and Kegan Paul, Λονδίνο, 1971 (ελλ. μτφρ. του κειμένου «Κοινωνιογλωσσική προσέγγιση της κοινωνικοποίησης με αναφορά στη σχολική επίδοση», στο Φραγκουδάκη Α., Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο, Παπαζήσης, Αθήνα, 1985, σ. 433-466)

Bernstein B., Παιδαγωγικοί κώδικες και κοινωνικός έλεγχος, μτφρ. Ι. Σολομών, Αλεξάνδρεια, Αθήνα, 1989

Μπουρντιέ Π., «Το συντηρητικό σχολείο: οι ανισότητες στην εκπαίδευση και την παιδεία», στο Φραγκουδάκη Α., Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, Θεωρίες για την κοινωνική ανισότητα στο σχολείο, Παπαζήσης, Αθήνα, 1985, σ. 357-391

Bourdieu P. & Passeron J.-C., La reproduction. Eléments pour une théorie du système d'enseignement, Minuit, Παρίσι, 1970

C.R.E.S.A.S., Le handicap socio-culturel en question, ESF, Παρίσι, 1978

Isambert-Jamati V., «Les handicaps socioculturels et leurs remèdes pédagogiques», L'orientation Scolaire et Professionnelle, τεύχος 4, 1973, σ. 303-318