Kress G., Making signs and making subjects: the English curriculum and social futures - an inaugural lecture, Institute of Education, University of London, 1995
Lilltefair A., Reading all types of writing: the importance of genre and register for reading development, Open University Press, 1991
Smith F., Writing and the writer, Heinemann, London, 1982
Κέκια Αιμ., Η παιδαγωγική του γραμματισμού με βάση τα κειμενικά είδη: μια εναλλακτική πρόταση για τη γλωσσική αγωγή μέσα από το σύνολο των μαθημάτων του σχολικού προγράμματος της υποχρεωτικής εκπαίδευσης (το παράδειγμα της Αυστραλίας), αδημοσίευτη μεταπτυχιακή εργασία, ΑΠΘ, Θεσσαλονίκη, 2003
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Η γλώσσα μου για την Τετάρτη Δημοτικού, τ. 2, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 1987
Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Νεοελληνική γλώσσα: βιβλίο του δασκάλου, Δ΄ τάξη, ΟΕΔΒ, Αθήνα, 1988
Χαραλαμπόπουλος Αγ. & Χατζησαββίδης Σ., Η διδασκαλία της λειτουργικής χρήσης της γλώσσας: θεωρία και πρακτική εφαρμογή, Κώδικας, Θεσσαλονίκη, 1997
Χοντολίδου Ε., «Οι μαθητές ως νοηματοδότες γεγονότων εγγραμματοσύνης: γραπτές εντυπώσεις από μία έκθεση φωτογραφίας και από μία έκθεση ζωγραφικής», στο Χάρης Κ.Π., Πετρουλάκης Ν.Β. & Σ. Νικόδημος, Ελληνική παιδαγωγική και εκπαιδευτική έρευνα, Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου (Ναύπακτος, 1998), 1999, σ. 137-148
|