Βιβλιογραφία



Bowlby J., Attachment and Loss, Volume 1: Attachment, Pelikan Books, London, 1984

Γεωργίου Σ., Σχέσεις σχολείου-οικογένειας και ανάπτυξη του παιδιού, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, 2000

Coren A., A Psychodynamic Approach to Education, Sheldon Press, London, 1997

Chiland C., Το παιδί, η οικογένεια, το σχολείο, Πατάκης, Αθήνα, 1994

Danou B. & Xenakis F. (επιμ.), Feeling, Communicating and Thinking: Readings on the Emotional and Communicational Aspects of Learning, Papazissis Publishers, Αθήνα, 1998

Πετρογιάννης Κ., Η μελέτη της ανθρώπινης ανάπτυξης: Οικοσυστημική προσέγγιση, Καστανιώτης, Αθήνα, 2003

Salzberger-Wittenberg I., Henry G. & Osborne E., Η συναισθηματική εμπειρία της μάθησης και της διδασκαλίας, Καστανιώτης, Αθήνα, 1996