Βιβλιογραφία



Allal L., Cardinet J. & Perrenoud P., L'évaluation formative dans un enseignement differencié, Peter Lang, Berne, 1985

Cousinet R., L'Éducation nouvelle, Delâchaux et Niestlé, Paris, 1950

Fournier M., "La Pédagogie Differencieé", στο Ruano-Borbalan J.-Cl. (ed.), Éduquer et Former, Ed. Sciences Humaines, Paris, 1998

Freinet C., Pour l'école du peuple, Maspero, Paris, 1976

Gardner H., Les intelligences multiples, Retz, Paris, 1996

Hopf D., Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας, Αφοί Κυριακίδη, Θεσσαλονίκη,1982

Houssaye J., Δεκαπέντε παιδαγωγοί. Σταθμοί στην ιστορία της παιδαγωγικής σκέψης, μτφρ. Δ. Καρακατσάνη, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2000

Huteau M., Manuel de psychologie différentielle, Dunod, Paris, 1995