Βιβλιογραφία


Frey K., Η μέθοδος «project», μτφρ. Κλ. Μάλλιου, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1986

Fullan M., The meaning of educational change, Teachers College Press, Columbia University, 1982

Hopf D., Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας, μτφρ. Β. Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1982

Meyer E., Ομαδική διδασκαλία: θεμελίωση και παραδείγματα, μτφρ. Λ. Κουτσούκης, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1987

Sarason S.B., The culture of the school and the problem of change, Allyn and Bacon, Boston, 1982

Xρυσαφίδης Κ., Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία, η εισαγωγή της μεθόδου project στο σχολείο, Αθήνα, 1994

Κανάκης Ι., Η οργάνωση της διδασκαλίας-μάθησης με ομάδες εργασίας: θεωρητική θεμελίωση και πρακτική εφαρμογή, Αθήνα, 1987

Ματσαγγούρας Η., Ομαδοκεντρική διδασκαλία και μάθηση, Αθήνα, 1987

Ματσαγγούρας Η., Ομαδοσυνεργαστική διδασκαλία, Αθήνα, 1998

Χαραλαμπόπουλος Β.Ι., Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά, Gutenberg, Αθήνα, 1982

Χοντολίδου Ε., «Παιδαγωγικές αρχές του προγράμματος», Ομάδα Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας, Διαβάζοντας λογοτεχνία στο σχολείο: μια νέα πρόταση διδασκαλίας, Β. Αποστολίδου, Β. Καπλάνη & Ε. Χοντολίδου (επιμ.), Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 2000