Frey K., Η μέθοδος «project», μτφρ. Κλ. Μάλλιου, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1986
Fullan M., The meaning of educational change, Teachers College Press, Columbia University, 1982
Hopf D., Διαφοροποίηση της σχολικής εργασίας, μτφρ. Β. Δεληγιάννη-Κουϊμτζή, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1982
Meyer E., Ομαδική διδασκαλία: θεμελίωση και παραδείγματα, μτφρ. Λ. Κουτσούκης, Κυριακίδης, Θεσσαλονίκη, 1987
Sarason S.B., The culture of the school and the problem of change, Allyn and Bacon, Boston, 1982
Xρυσαφίδης Κ., Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία, η εισαγωγή της μεθόδου project στο σχολείο, Αθήνα, 1994
Κανάκης Ι., Η οργάνωση της διδασκαλίας-μάθησης με ομάδες εργασίας: θεωρητική θεμελίωση και πρακτική εφαρμογή, Αθήνα, 1987
Ματσαγγούρας Η., Ομαδοκεντρική διδασκαλία και μάθηση, Αθήνα, 1987
Ματσαγγούρας Η., Ομαδοσυνεργαστική διδασκαλία, Αθήνα, 1998
Χαραλαμπόπουλος Β.Ι., Οργάνωση της διδασκαλίας και της μάθησης γενικά, Gutenberg, Αθήνα, 1982
Χοντολίδου Ε., «Παιδαγωγικές αρχές του προγράμματος», Ομάδα Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας, Διαβάζοντας λογοτεχνία στο σχολείο: μια νέα πρόταση διδασκαλίας, Β. Αποστολίδου, Β. Καπλάνη & Ε. Χοντολίδου (επιμ.), Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 2000
|