Τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά: την ώρα που ή ίδια κατευθύνει τη δουλειά μιας ομάδας, οι άλλες δύο έχουν χρόνο για διάβασμα και γράψιμο στο σχολείο. Καθώς οι εργασίες είναι διαφορετικές ανάλογα με την ελληνομάθεια της ομάδας, η απόδοση των μαθητών ανεβαίνει στο γλωσσικό μάθημα, και στο μάθημα της λογοτεχνίας αρχίζουν να εμφανίζονται εργασίες που μοιάζει να έχουν νόημα. Βέβαια, οι ερωτήσεις που βάζει στους μαθητές της χαμηλότερης ομάδας είναι πολύ εύκολες, οι εργασίες των μαθητών δεν είναι υψηλού επιπέδου, αλλά πάντως κατατίθενται πραγματικές εργασίες και το ενδιαφέρον των μαθητών της για το μάθημα αυξάνεται. Η τάξη είναι πιο θορυβώδης από ό,τι ήταν πριν και μερικοί συνάδελφοι που κάνουν μάθημα στις διπλανές τάξεις παραπονιούνται. Κάποιοι άλλοι που κάνουν μάθημα στην ίδια τάξη ενοχλούνται από το γεγονός ότι πρέπει να αναδιατάξουν τα θρανία πριν αρχίσουν το δικό τους μάθημα.
Η Μυρσίνη όμως δεν αποθαρρύνεται και, όταν στο τέλος του τριμήνου οι βαθμοί των μαθητών της στη γλώσσα και στη λογοτεχνία έχουν ανεβεί αισθητά, ο σύλλογος το προσέχει και θέλει να μάθει «το πώς και το γιατί». Η Μυρσίνη τους εξηγεί ότι αυτό οφείλεται... στη φασαρία και στα διαφορετικά τοποθετημένα θρανία. Ο διευθυντής του σχολείου ζητά από τη Μυρσίνη να κάνει μία μικρή ενημερωτική εισήγηση για τη διδασκαλία σε ομάδες. Το επόμενο εξάμηνο και κάποιοι άλλοι συνάδελφοι της Μυρσίνης επιχειρούν διδασκαλία σε ομάδες. Τα παράπονα είναι λιγότερα, καθώς και άλλες τάξεις «θορυβούν» και δε χρειάζεται πάντοτε να αλλάζουν τα θρανία.
|