- Πόσο χρόνο θα δουλεύουν οι ομάδες μόνες τους; Θα απευθύνομαι στην τάξη ως σύνολο ή η τάξη θα έχει χάσει αυτή τη συνολική εικόνα για τον εαυτό της; Θα ανακύψουν ίσως ζητήματα ανταγωνιστικότητας μεταξύ των ομάδων;
- Τι κάνουμε με τα διαφορετικά μαθησιακά επίπεδα καθώς και με το θέμα αγόρια-κορίτσια; Στα σχολεία της Θράκης αυτό δεν είναι ήσσονος σημασίας;
- Πώς επεμβαίνω στο χωρισμό των ομάδων; Ποιος είναι ο ρόλος μου;
- Πώς διαπραγματεύεται η ομάδα τις δυσκολίες της;
- Πώς αξιολογείται μια ομαδική δουλειά, σε σχέση με τον κάθε μαθητή κ.λπ.;
- «Σπάμε» τις παρέες και τις φιλίες που υπάρχουν στην τάξη ή τις αξιοποιούμε;
- Πώς διαχειριζόμαστε τη δυσλειτουργία μιας ομάδας; Π.χ. ομάδες όπουόλα τα κάνει ένας, ο οποίος «καπελώνει» τους άλλους, ή ομάδες όπου δεν αναλαμβάνει κανείς πρωτοβουλία.
- Πόσο παρεμβατικός είναι ο εκπαιδευτικός; Ποιος είναι ο ρόλος του; Τι ακριβώς σημαίνει «εμψυχώνω» μια ομάδα;
- Αγωνιώ μήπως χάσω τον έλεγχο της τάξης. Πώς ελέγχω τις ομάδες;
- Πώς καταφέρνω να γίνεται δουλειά και να μη γίνεται υπερβολική φασαρία;
- Πώς ελέγχω το έργο που παράγεται;
|