Οι ομάδες και η συνεργασία |
Ο Aρτάν και ο Χρήστος βρίσκονται στην ίδια ομάδα.
Ο Αρτάν δίνει πολύ ωραίες και πρωτότυπες ιδέες για τον τρόπο παρουσίασης
της δουλειάς τους. Ο Χρήστος κάνει τέλεια τον μανάβη και αποσπά το θαυμασμό
όλης της τάξης που τον καταχειροκροτεί, ενώ η ομάδα του αισθάνεται πολύ
περήφανη που είναι μέλος της.
Στην ομάδα του Κώστα βρίσκεται και ο Βασίλης, ο καλύτερος μαθητής της τάξης που απαξιοί να γράψει κάτι τόσο γελοίο. Ο Κώστας προσφέρεται να γράψει αυτός τους διαλόγους, αφού θα είναι μικροί. Αυτό δεν είναι μάθημα και έτσι δεν φοβάται μήπως κάνει λάθος. Στην ομάδα της Μαρίνας, που είναι αλβανόφωνη και πολύ καλή μαθήτρια, κάθεται και η Αρλίντα. Η Μαρίνα εξηγεί στην Αρλίντα στα αλβανικά όλη τη δραστηριότητα. Στην ομάδα αυτή υπάρχουν απορίες και τα παιδιά ζητάνε τη βοήθεια του δασκάλου, ο οποίος όμως δίνει μόνο διευκρινίσεις και προσπαθεί κυρίως να εμψυχώσει την ομάδα ενθαρρύνοντάς την, χωρίς όμως να παρεμβαίνει στο περιεχόμενο. Στο τέλος η ομάδα παρουσίαζει τη δουλειά της σε κόμικ σχεδιασμένο από την Αρλίντα, που αποδείχτηκε ότι ζωγράφιζε πάρα πολύ καλά. Ο Ίμπο αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στην ομάδα του, δεν αφήνει τους άλλους να πάρουν καμιά πρωτοβουλία. 'Οταν όμως τα μέλη της ομάδας βλέπουν ότι δεν έχουν πλέον πολύ χρόνο για να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους, αναλαμβάνουν και την τελειώνουν αυτοί, αφήνοντας τον Ίμπο θεατή. Στην ομάδα που έχει την εικόνα από το παζάρι της Ινδίας τα παιδιά δεν αναγνωρίζουν ένα προϊόν και ζητάνε από τη Νάντια, που βρίσκεται σε άλλη ομάδα, να τους βοηθήσει. Στο τέλος των ανακοινώσεων όλα τα παιδιά τής ζητάνε να τους πει περισσότερες πληροφορίες για το φαγητό, για τα σπίτια και για τα ρούχα στην Iνδία. Έτσι, αποφασίζουν όλοι μαζί ότι στα επόμενα μαθήματα θα ασχοληθούν με την καθημερινή ζωή, καταρχήν στην Ινδία. |
Ένα πρώτο συμπέρασμα |