Ο εκπαιδευτικός προτείνει στα παιδιά, αφού πλέον γνωρίζουν
τη διατροφική αξία πολλών προϊόντων, να χωριστούν σε δύο ομάδες και
να ασχοληθούν με τις διατροφικές συνήθειες στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο
κόσμο. Η μία ομάδα να γνωρίσει τις διατροφικές συνήθειες των Ελλήνων
με τη βοήθεια του βιβλίου της ΣΤ' τάξης Ταξίδια με λόγια: 1ο
τεύχος, σελίδες 2-3 ("Οι άνθρωποι στην Ελλάδα τρώνε") και
του βιβλίου Τι ωραία που μυρίζει, σελίδα 6.
Η άλλη ομάδα να ασχοληθεί με τις διατροφικές συνήθειες σε άλλα μέρη
του κόσμου με τη βοήθεια του βιβλίου Τι ωραία που μυρίζει, σελίδες
4-7. Τέλος, η μία ομάδα να ανακοινώσει στην άλλη τα στοιχεία που βρήκε
και να τα συγκρίνει, π.χ. ρύζι καλλιεργούν και τρώνε στην Ασία, αλλά
και στην Ελλάδα υπάρχουν ορυζώνες.
Τα παιδιά δουλεύουν με τον εκπαιδευτικό τις διατροφικές συνήθειες στην
αρχαία Αθήνα μέσα από τις σελίδες 51-52 και τηνσελίδα 57 του βιβλίου
Μ' ένα λεωφορείο όλοι τριγυρνάμε μέσα στην πόλη. Μπορούν να συγκρίνουν
το τότε με το σήμερα βρίσκοντας ομοιότητες και διαφορές.
Μέσα από αυτές τις δραστηριότητες ο εκπαιδευτικός διδάσκει Γεωγραφία,
αφού τα παιδιά εντοπίζουν στο χάρτη τις χώρες που τους ενδιαφέρουν και
παίρνουν πληροφορίες για αυτές. Διδάσκει ακόμα Ιστορία μέσα από την
καθημερινή ζωή στην αρχαία Αθήνα και Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή
μέσα από την οργάνωση της κοινωνικής ζωής εδώ και αλλού και στα αρχαία
χρόνια. Διδάσκει Γλώσσα μέσα από την επεξεργασία των κειμένων και τις
ανακοινώσεις των παιδιών (προφορικές και γραπτές).
|