Αποστολίδου Β. & Χοντολίδου Ε. (επιμ.), Λογοτεχνία και εκπαίδευση, Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 1999, σ. 319-390
Bernstein B., Παιδαγωγικοί κώδικες και κοινωνικός έλεγχος, μτφρ. Ι. Σολομών, Αλεξάνδρεια, Αθήνα, 1989
Βernstein B., The Structuring of Pedagogic Discourse, Volume IV: Class, codes and control, RKP, London, 1990
Hardcastle J., "Classrooms as Sites for Cultural Making", English in Education, 19(3), 1985, σ. 8-22
Kress G., Making signs and making subjects: The English curriculum and social futures - Αn inaugural lecture, Institute of Education, University of London, 1995
Λάμνιας Κ., «Η αξιολόγηση του μαθητή: Ανάδειξη διαφοροποιημένων σημασιοδοτήσεων της έννοιας», Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 26, 1997, σ. 7-36.
Ομάδα Έρευνας για τη Διδασκαλία της Λογοτεχνίας, Διαβάζοντας λογοτεχνία στο σχολείο: Μια νέα πρόταση διδασκαλίας, Β. Αποστολίδου, Β. Καπλάνη & Ε. Χοντολίδου (επιμ.), Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 2000
Χιωτάκης Στ., «Ποιον θα ωφελούσε η κατάργηση των εξετάσεων και των βαθμών στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο;», Δεκαπενθήμερος Πολίτης, 73, 1986, σ. 23-25
Χοντολίδου Ε., «H αξιολόγηση των μαθητών στο μάθημα της Λογοτεχνίας», στο Β. Αποστολίδου & Ε. Χοντολίδου (επιμ.), Λογοτεχνία και εκπαίδευση, Τυπωθήτω - Γιώργος Δαρδανός, Αθήνα, 1999, σ. 379-392
|