Altrichter H., Posh P. & Somekh B., Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους. Μια εισαγωγή στις μεθόδους της έρευνας δράσης, μτφρ. Μ. Δεληγιάννη, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2001
Ασκούνη Ν., «Εθνοκεντρισμός και πολυπολιτισμικότητα: η αναζήτηση ενός νέου προσανατολισμού της εκπαίδευσης», στο Εκπαίδευση: πολιτισμικές διαφορές και κοινωνικές ανισότητες, τόμος Β' (Εθνοπολιτισμικές διαφορές και εκπαίδευση), Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα, 2001, σ. 67-110
Ασκούνη Ν. & Ανδρούσου Α., «Οι "άλλοι" μαθητές στο σχολείο: από την αφομοίωση των διαφορών στη "διαπολιτισμική" αναζήτηση», στο Εκπαίδευση: πολιτισμικές διαφορές και κοινωνικές ανισότητες, τόμος Β' (Εθνοπολιτισμικές διαφορές και εκπαίδευση), Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πάτρα, 2001, σ. 13-45
Κατσαρού Ε. & Τσάφος Β., Από την έρευνα στη διδασκαλία. Η εκπαιδευτική έρευνα δράσης, Σαββάλας, Αθήνα, 2003
Κουλούρη Χ., Ιστορία και γεωγραφία στα ελληνικά σχολεία (1834-1914), Ιστορικό Αρχείο Ελληνικής Νεολαίας, ΓΓΝΓ, Αθήνα, 1988
Μπαγάκης Γ. (επιμ.), Ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2002
Shön D., Educating the Reflective Practitioner. Towards a New Design for Teaching and Learning in the Profession, Jossey-Bass Publishers, San Francisco, 1987
Φραγκουδάκη Α. & Δραγώνα Θ. (επιμ.), «Τι είν' η πατρίδα μας;». Εθνοκεντρισμός στην εκπαίδευση, Αλεξάνδρεια, Αθήνα, 1997
|