Η προτεραιότητα της εκπαίδευσηςΗ καταπολέμηση, λοιπόν, τέτοιων φαινομένων είναι βασική και διαρκής προτεραιότητα για την εκπαίδευση. Η διαδικασία όμως είναι πολύ σύνθετη. Δεν υπάρχουν ασφαλείς λύσεις. Η αμφισβήτηση του αφομοιωτικού μοντέλου, με βάση το οποίο λειτούργησαν για μια πολύ μεγάλη περίοδο τα εκπαιδευτικά συστήματα των δυτικών χωρών, οδήγησε σε πλήθος παρεμβάσεων που ορίζουν ένα ετερογενές πεδίο, γνωστό ως πολυπολιτισμική ή διαπολιτισμική εκπαίδευση. ![]() ![]() |
|
Η διαπολιτισμική εκπαίδευση |