Βιβλιογραφία

Brousseau G., Fondements et méthodes de la didactique des mathématiques, La Pensée Sauvage, Grenoble, 1986

Cornu L. & Vernioux A., La didactique en questions, Hachette, Paris, 1992

De Loache J., Sugarman S. & Brown A., "The Development of Error Correction Strategies in Young Children’s Manipulative Play", Child Development, 56, 1985, σ. 928-939

Doise W. & Mugny G., H κοινωνική ανάπτυξη της νοημοσύνης, Πατάκης, Αθήνα, 1989Foulin J.-N. & Mouchon S., Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2001

Ιορδανίδου Α., «Τα λάθη των μαθητών: μια διαφορετική λογική αντιμετώπισής τους», Γλώσσα, 16, 1988, σ. 51-58

Κασσωτάκης Μ. & Φλουρής Γ., Μάθηση και Διδασκαλία, Γρηγόρης, Αθήνα, 2001

Κουλαϊδής Β. (επιμ.), Αναπαραστάσεις του Φυσικού Κόσμου, Gutenberg, Αθήνα, 1994

Ματσαγγούρας Η. (επιμ.), Η εξέλιξη της Διδακτικής. Επιστημολογική Θεώρηση, Gutenberg, Αθήνα, 1995

Ματσαγγούρας Η., Θεωρία και Πράξη της Διδασκαλίας. Στρατηγικές Διδασκαλίας. Από την πληροφόρηση στην κριτική σκέψη, Gutenberg, Αθήνα, 1997

Μπαγάκης Γ. (επιμ.), Ο εκπαιδευτικός ερευνητής, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2002