links εισαγωγή κείμενα Α Πανούτσος συνδέσιες κεντρική σελίδα
Από σήμερα λειτουργεί στα «Κλειδιά και Αντικλείδια» ένα «Παράθυρο διαλόγου». Όπως γνωρίζετε, εδώ και ενάμιση χρόνο έχουν ανέβει στο διαδίκτυο 21 «κλειδάκια», για τα οποία έχουμε ήδη συγκεντρώσει παρατηρήσεις από πολλούς αναγνώστες. Αυτό που επιθυμούμε μέσα από το «παράθυρο» είναι να ανοίξει ένας ουσιαστικός διάλογος με εσάς που χρησιμοποιείτε τα κείμενα αυτά για να αναζητήσετε απαντήσεις και ιδέες σε σχέση με την καθημερινή σας εκπαιδευτική πρακτική. Ουσιαστικός στόχος, άλλωστε, των «Κλειδιών» παραμένει η σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Έτσι, αξιοποιώντας τις μεγάλες δυνατότητες που μας δίνει το διαδίκτυο, καθώς μπορούμε να συζητήσουμε μαζί σας πολύ σημαντικά θέματα εύκολα, γρήγορα και άμεσα, θα θέλαμε να ανταλλάξουμε σκέψεις με αφορμή κάποια ερωτήματα. Οι απαντήσεις σας θα ήταν ιδιαίτερα χρήσιμες για την ολοκλήρωση αυτής της συνολικής προσπάθειας που ονομάζεται «Κλειδιά και Αντικλείδια». Παράλληλα, προτείνουμε κάθε μήνα ένα κεντρικό θέμα, για το οποίο θα θέλαμε να περιγράψετε και να μοιραστείτε μαζί μας την εμπειρία σας από τη σχολική τάξη. Αυτή η ανταλλαγή, κλειδιών και αντικλειδιών, θα κάνει για όλους μας πιο πλούσια αυτή τη διαδρομή ανάμεσα στη θεωρία και την πράξη.
Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Διάλογος για τα Κλειδιά
Από τα «Κλειδιά και Αντικλείδια» που έχουν κυκλοφορήσει:
-Τι κρίνετε ως χρήσιμο για τη δουλειά σας από τις αναγνώσεις των κλειδιών; Τι σας βοήθησε στη σχολική σας πρακτική;
-Τι περιμένετε από τα επόμενα «κλειδιά»;
(Πατήστε εδώ για να διαβάσετε τις απόψεις των άλλων και εδώ για να καταθέσετε με email τις δικές σας απόψεις)

ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ: ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
-Έχετε κάνει ποτέ σχολική εφημερίδα, περιοδικό ή άλλου τύπου έντυπο (βιβλιαράκι, ημερολόγιο τάξης...);
Τι σας παρακίνησε να το κάνετε;
-Ποια νομίζετε ότι ήταν τα οφέλη από αυτή τη δραστηριότητα, για τους μαθητές και για σας;
-Θα την προτείνατε σε άλλους συναδέλφους; Περιγράψτε την εμπειρία σας, αναφέροντας τις δυσκολίες που συναντήσατε και τον τρόπο που τις ξεπεράσατε.
(Πατήστε εδώ για να διαβάσετε τις απόψεις των άλλων και εδώ για να καταθέσετε με email τις δικές σας απόψεις)