Η εξέλιξη του μαθήματος

Και τώρα που το ξανασκέφτομαι, γράφοντας αυτό το ημερολόγιο τάξης, δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη από τον τρόπο με τον οποίο εξελίχτηκε το μάθημα.

Δεν είχα τον έλεγχο της κατάστασης και γι΄ αυτό με έπιασε άγχος... Από αύριο πρέπει να βάλω όρια... Δεν μπορούμε να τα ανακατεύουμε όλα!

Αν μου ζητούσε κάποιος να πω πώς πήγε το μάθημα, θα με έφερνε πραγματικά σε δύσκολη θέση.

Αν μου ζητούσε να του πω τι έφταιξε, θα έλεγα πως ίσως η επιλογή του κειμένου δεν ήταν η καλύτερη: το ενδιαφέρον των παιδιών για το περιεχόμενό του δημιούργησε προβλήματα που δεν είχα προβλέψει.

 



Ποιο είναι πάλι το πρόβλημα;