Η χρησιμότητα αυτής της προσέγγισης προκύπτει:
Από την καινοτομία σε σχέση με το περιεχόμενο της
γνώσης και με το πώς αυτή παρουσιάζεται.
Σε σχέση με τη μεθοδολογία της διδασκαλίας, με τον τρόπο, δηλαδή, δουλειάς
στην τάξη που αυτή συνεπάγεται.
Η διαθεματική προσέγγιση αποκτά νόημα από το γεγονός
ότι δίνει έναν ιδιαίτερο ρόλο στα παιδιά μέσα στην τάξη, τα εμπλέκει
δυναμικά στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Υιοθετώ ως εκπαιδευτικός τη διαθεματική προσέγγισησημαίνει ότι λαμβάνω
υπόψη μου:
- τα κίνητρα και τα ενδιαφέροντα των παιδιών
,
- τις γνωστικές και κοινωνικές τους εμπειρίες (τις οποίες και αξιοποιώ
στην τάξη, θεωρώντας ότι αποτελούν αφορμές για περαιτέρω επεξεργασία).
Επίσης αντιλαμβάνομαι και αξιοποιώ τις πρωτοβουλίες
που παίρνουν τα ίδια τα παιδιά κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής διαδικασίας
και τις ενισχύω.
|