Ο ρόλος της μη λεκτικής επικοινωνίας στις ανθρώπινες σχέσεις |
Η ανθρώπινη επικοινωνία διεξάγεται σε δύο επίπεδα ταυτόχρονα:
Στην πρώτη περίπτωση, για παράδειγμα, η απομάκρυνση του δασκάλου, η προσοχή του στα γεγονότα εκτός της αίθουσας, η βαριεστημένη επιβράβευση των προσπαθειών του μαθητή ερμηνεύτηκαν από τον τελευταίο ως έλλειψη ενδιαφέροντος και μείωσαν την προσπάθειά του χωρίς καν να το έχει αντιληφθεί ο ίδιος. Επίσης, η σιωπηλή παρουσία του δασκάλου δίπλα στο μαθητή, με τα χέρια στη μέση και το επίμονο βλέμμα, ερμηνεύτηκε ως απειλή, με αποτέλεσμα να τα χάσει και να τραυλίζει. Στη δεύτερη περίπτωση, η δασκάλα κατάλαβε το δίκιο του μαθητή, αλλά ενοχλήθηκε επειδή ο μαθητής δεν κρατάει απόσταση όταν της μιλάει. |
Μαθητευόμενοι Σέρλοκ Χολμς; |