Πως λειτούργησε τελικά η μουσική;

Η μουσική στη τελευταία δραστηριότητα λειτούργησε με όλους τους δυνατούς τρόπους που αναφέρθηκαν νωρίτερα.

Έγινε το μέσο ώστε να προσεγγιστούν και άλλες διδακτικές περιοχές γύρω από το θέμα της ξενιτιάς όπως η Ιστορία, η Γεωγραφία και η μελέτη λογοτεχνικών κειμένων σχετικών με την ξενιτιά.

Λειτούργησε ως αφορμή για την ανάπτυξη της σκέψης και της γλώσσας των παιδιών μέσα από το στοχασμό, την ανταλλαγή των εμπειριών και τη συζήτηση.

Αποτέλεσε το κίνητρο μάθησης και ενεργητικής συμμετοχής όχι μόνο της Κορίνας αλλά και των υπόλοιπων μαθητών στην τάξη.

Βοήθησε στην ένταξη των ξένων μαθητών στο νέο σχολικό περιβάλλον και στην αποδοχή τους από τους έλληνες μαθητές όχι ως παιδιά τα οποία δε θα πρέπει να ξεχωρίζουν από τα γηγενή Ελληνόπουλα αλλά ως άτομα με δική τους πολιτιστική ταυτότητα, καταγωγή και μητρική γλώσσα.

Οδήγησε επίσης και σε άλλες μορφές τέχνης, όπως το ντοκιμαντέρ και ο χορός, συμβάλλοντας συνολικά στη δυνατότητα των μαθητών να εκφράζονται καλλιτεχνικά.
Δηλαδή;