Η διάχυση του περιεχομένου |
Στο παραπάνω σκηνικό το προς διδασκαλία περιεχόμενο έχει διαχυθεί. Στοιχεία του θα συναντήσουμε να δομούν μέρος των «έργων», να διατρέχουν το διάλογο εκπαιδευτικών ― μαθητών και να κατευθύνουν μέρος από τις παρεμβάσεις τους. Παραμένει, όμως, ελάχιστα προφανής ο τρόπος και ο βαθμός στον οποίο το κάθε ξεχωριστό περιεχόμενο συνεισφέρει στις ισορροπίες μιας δυναμικής κατάστασης όπου μαθητές και εκπαιδευτικοί μαθαίνουν, κυρίως, πώς να φέρουν σε πέρας συγκεκριμένα «έργα».
Η διάχυση, τέλος, του περιεχομένου έχει και μια παράπλευρη συνέπεια. Όλα τα γνωστικά αντικείμενα φαίνονται σαν να «μιλούν την ίδια γλώσσα» την επίσημη γλώσσα του σχολείου ![]() |
Πού οδηγεί η διάχυση; |