Η κριτική ικανότητα προκύπτει και μέσα από την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων που συνδέονται με την επεξεργασία των πηγών, των τεκμηρίων |
Τα παιδιά, σε όποια τάξη και αν πηγαίνουν, δε χρειάζεται φυσικά να μάθουν όσα μαθαίνουν συχνά οι ιστορικοί, ανάλογα με την εποχή που μελετούν: να αποκρυπτογραφούν τεκμήρια (π.χ. τη μινωική γραφή), να διαβάζουν δύσκολες γραφές και γλώσσες (π.χ. λατινικά ή αρχαία γερμανικά), να χρονολογούν έγγραφα. Μπορούν όμως να εξοικειωθούν με πιο απλές δραστηριότητες:
|
Σε τι βοηθούν όλα αυτά; |