Τι συνδέει τις τρεις εκπαιδευτικές καταστάσεις; Σε τι μοιάζουν και σε τι διαφέρουν; |
Αρχικά όλες αφορούν τη γλώσσα στη γραπτή ή στην προφορική μορφή και λαμβάνουν χώρα σε τάξεις παιδιών για τα οποία τα ελληνικά δεν είναι η μητρική γλώσσα. Επίσης καμία από αυτές τις εκπαιδευτικές καταστάσεις δε μοιάζει να ενδιαφέρει μέχρι το τέλος τα παιδιά και σε καμία από αυτές δεν επιτυγχάνονται, όπως φαίνεται με μια πρώτη ματιά, οι στόχοι του εκπαιδευτικού.
Η 2η και η 3η σκηνή ―σε αντίθεση με την 1η― κινούνται σε πλαίσιο που μοιάζει καινοτόμο και όχι παραδοσιακό, επειδή:
|
Ποιο είναι το «πρόβλημα» σ' αυτές τις τρεις σκηνές; |