Διαμορφώνω ένα πλαίσιο και «πραγματικές» συνθήκες επικοινωνίας, προφορικής και γραπτής. | |
«Ακολουθώ στην τάξη μου την επικοινωνιακή προσέγγιση του γλωσσικού μαθήματος» σημαίνει διαμορφώνω ένα πλαίσιο και «πραγματικές» συνθήκες επικοινωνίας, προφορικής και γραπτής.
Αυτές οι συνθήκες επικοινωνίας θα δημιουργήσουν στα παιδιά την επιθυμία (ή την πραγματική ανάγκη) και το κίνητρο να αντλήσουν και να κατανοήσουν ―έστω διαισθητικά― πληροφορίες που τους δίνονται σε προφορική ή γραπτή μορφή από το περιβάλλον τους, να τις επεξεργαστούν και να επικοινωνήσουν.
Αυτές οι συνθήκες επικοινωνίας πολλές φορές μοιάζουν με ή μπορούν να μετατραπούν σε συνθήκες «επίλυσης ενός προβλήματος»![]() ![]() Για παράδειγμα:
| |
Όταν η γλώσσα του σχολείου διαφοροποιείται από τη μητρική γλώσσα. |