Η έκθεση του μαθητή και τα σχόλια του δασκάλου του | |
5/12/96 - Θέμα: «Μια προϊστορική μέρα» Μια μέρα άντρας απ' την οικογένεια ξύπνησε από την πρωινή περίπολο: τουμ, ταπ τουμ, τουμ, τουμπ τουμπ. - Χαλαής κουραφέξαλα: δηλαδή ωχ1 η περιπολο. - Τρλέει ρότσ2: δηλαδή αμάν ρε αντρα3 σιγάπια. - Αγιου άγκα αγκε: μορίσια4 γλώσσα. - Σοραλέει: δηλαδή οχ μιλαν και τα μωρά. Μετά ο άντρας πήγε να5 κυνήγι. Σλουρπ χουλα μακούλα μπουλα: δηλαδή τι ωραίο ελάφι! Ύστερα το σκοτώνει και το πάει στη σπηλιά. Σλαρπ σλούρπ το καταβρόχθισαν. Ντριιιν. - Χούλα τρέλφε; = ποιος είναι; - Τσπρκερε = ο ταχυδρόμος - Τρέμπε λούτρι = περάστε μέσα - Ρελομπούσκα = όχι ευχαριστώ - Ολερε = γεια - Τρομπασκέρο τρίμπολο = για να δούμε το γράμμα. Μετά λοιπόν διάβασαν το γράμμα. Ο άντρας λυποθήμησε. Το γράμμα ήταν δωρεάν εισιτίριο6 για την αμερική7. |
μικρή ζωγραφιά σπηλιάς με δύο άτομα και φωτιά (υπογραφή του μαθητή) |
Σχόλιο δασκάλου: Γράφεις πράγματα τα οποία ήταν αδύνατο να γίνουνε. Διορθώσεις δασκάλου: 1. οχ 2. ρώτσ 3. άντρα 4. μωρίσια 5. για 6. εισιτήριο 7. Αμερική |
Και όμως... |