Η έκθεση του μαθητή και τα σχόλια του δασκάλου του

5/12/96 - Θέμα: «Μια προϊστορική μέρα»

Μια μέρα άντρας απ' την οικογένεια ξύπνησε
από την πρωινή περίπολο: τουμ, ταπ τουμ, τουμ, τουμπ τουμπ.
- Χαλαής κουραφέξαλα: δηλαδή ωχ1 η περιπολο.
- Τρλέει ρότσ2: δηλαδή αμάν ρε αντρα3 σιγάπια.
- Αγιου άγκα αγκε: μορίσια4 γλώσσα.
- Σοραλέει: δηλαδή οχ μιλαν και τα μωρά.
Μετά ο άντρας πήγε να5 κυνήγι. Σλουρπ χουλα μακούλα μπουλα:
δηλαδή τι ωραίο ελάφι!
Ύστερα το σκοτώνει και το πάει στη σπηλιά.
Σλαρπ σλούρπ το καταβρόχθισαν. Ντριιιν.
- Χούλα τρέλφε; = ποιος είναι;
- Τσπρκερε = ο ταχυδρόμος
- Τρέμπε λούτρι = περάστε μέσα
- Ρελομπούσκα = όχι ευχαριστώ
- Ολερε = γεια
- Τρομπασκέρο τρίμπολο = για να δούμε το γράμμα.
Μετά λοιπόν διάβασαν το γράμμα. Ο άντρας λυποθήμησε. Το γράμμα ήταν δωρεάν εισιτίριο6 για την αμερική7.










μικρή ζωγραφιά σπηλιάς με δύο άτομα και φωτιά  






(υπογραφή του μαθητή)


Σχόλιο δασκάλου: Γράφεις πράγματα τα οποία ήταν αδύνατο να γίνουνε.

Διορθώσεις δασκάλου: 1. οχ  2. ρώτσ  3. άντρα  4. μωρίσια   5. για  6. εισιτήριο  7. Αμερική
Και όμως...