Επιστρέφοντας στα παραδείγματα |
Τι θα σήμαινε για τα συγκεκριμένα παραδείγματα που είδαμε στην αρχή να εκμεταλλευτούν οι εκπαιδευτικοί όλες αυτές τις επισημάνσεις μας;
Θα σήμαινε ότι τα κείμενα των μαθητών περνούν από πολλά στάδια πριν από την τελική τους βαθμολόγηση.
Θα σήμαινε πως οι μαθητές παίρνουν ανατροφοδότηση από τους δασκάλους τους για τα γραπτά τους κείμενα και τους δίνεται η δυνατότητα να επέμβουν σε αυτά ξανά και ξανά, όσες φορές χρειαστεί.
Θα μπορούσε ο εκπαιδευτικός του πρώτου παραδείγματος να αναθέσει πολλές διαφορετικές εργασίες σε ομάδες παιδιών (και, στη συνέχεια, να γίνει ή όχι ανταλλαγή των θεμάτων), προκειμένου η τάξη συνολικά να ασκηθεί σε διαφορετικά κειμενικά είδη:
|
Στο δεύτερο παράδειγμα |