Σκηνή 2η


Από την άλλη, θα μπορούσε να αποφύγει τις τύψεις, γιατί θα είχε μελετήσει τη θεμελιώδη διαφορά που επισημαίνουν οι ειδικοί όταν συζητούν για την παιδική εργασία.

Σύμφωνα με τη Unicef λοιπόν, η παιδική εργασία χωρίζεται σε «μη αποδεκτή» και «αποδεκτή».

Η πρώτη αναφέρεται στο είδος της «εργασίας που εμποδίζει τη φυσική και την πνευματική ανάπτυξη του παιδιού, συμμετέχει στην εκμετάλλευσή του, οικονομική και κοινωνική, παραβιάζει την πνευματική και ηθική του ακεραιότητα.

Η δεύτερη δίνει στο παιδί που συμμετέχει στο οικογενειακό εισόδημα ασφάλεια και περηφάνια, του παρέχει μια εκπαίδευση (formation) ή ακόμα και ένα επάγγελμα, ακόμα κι αν δεν εξασφαλίζει πάντα τη συνέχιση της σχολικής φοίτησης, τις αργίες του, τη διασκέδασή του. Του παρέχει τελικά μια θέση και διευκολύνει την ένταξή του στο περιβάλλον».
  Τα γνώριζε όλα αυτά ο εκπαιδευτικός;