Το μέσο

Το μέσο που χρησιμοποίησε ο δάσκαλος για να κινητοποιήσει την τάξη του δεν ήταν απλώς ένα παιχνίδι (συναρμολόγηση παζλ) που είχε στόχο να επενδυθεί το μάθημα με παιγνιώδη τρόπο, αλλά μια παιδαγωγική δραστηριότητα που ξεκίνησε ως παιχνίδι, οδήγησε στη συνέχεια στη δημιουργία ομάδων (με την οποία ενίσχυσε τη δυνατότητα συμμετοχής όλων των παιδιών) και ανέσυρε στην επιφάνεια γνώσεις ήδη κατακτημένες (έπρεπε να αναγνωρίσουν σε ποιες περιοχές του κόσμου βρίσκονται αυτά τα παζάρια, αφού είχαν διδαχτεί για τις αντίστοιχες χώρες στη Γεωγραφία της Ε' τάξης).


Ποιος ήταν ο στόχος;