Ο στόχος |
Το περιεχόμενο του μαθήματος
έγινε πιο ελκυστικό. Ο δάσκαλος δεν ήθελε απλώς να μάθουν μηχανικά οι
μαθητές
και οι μαθήτριες τις ηπείρους, αλλά να μάθουν για τις ηπείρους μέσα
από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων που ζουν σε αυτές. Επέλεξε τη διαθεματική
προσέγγιση, επειδή
με αυτή τα παιδιά χρησιμοποιούν πηγές που αναζητούν μέσα και έξω από
το σχολείο, συλλέγουν τα ίδια πληροφορίες και έτσι εξοικειώνονται με
την ιδέα ότι καμιά γνώση δεν υπάρχει ξεκομμένη από το κοινωνικό και
πολιτισμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο παράγεται, καθώς επίσης και ότι κάθε
γνώση διαπλέκεται με πολλές άλλες.
Η αίσθηση της αλλαγής Η θετική επίδραση της ανομοιογένειας Ανάδειξη δεξιοτήτων Κατανόηση της συλλογικότητας |
Υπάρχει όμως και άλλος στόχος; |