Μακροπρόθεσμος στόχος |
Ο δάσκαλος, που μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε αυτός την πρωτοβουλία
σε αποφάσεις και ενέργειες, έδινε εντολές, ρωτούσε και περίμενε
απάντηση, ήταν η μόνη πηγή γνώσης στην τάξη, ήταν αυτός πάντα ο
μόνος πομπός και οι μαθητές πάντα οι δέκτες, τώρα προσπαθεί να αλλάξει
το ρόλο του. Εμψυχώνει την ομάδα όπου αισθάνεται ότι δεν τα καταφέρνει,
διασκεδάζει, χαίρεται, δεν επιπλήττει, προσπαθεί να αποδεχτεί όλες
τις απόψεις των παιδιών, συντονίζει τη διαδικασία δίνοντας σαφείς
οδηγίες και μαζί με τα παιδιά αποφασίζει για την από 'δώ και πέρα
πορεία της εκπαιδευτικής διαδικασίας. |