Η θετική επίδραση της ανομοιογένειας

Η ανομοιογένεια των ομάδων βοήθησε τη λειτουργία τους. Ο Κώστας, με τα μαθησιακά προβλήματα, και ο Βασίλης, που είναι ο καλύτερος μαθητής στην τάξη, βρέθηκαν για πρώτη φορά σε μια τέτοια συνθήκη. Ο δάσκαλος διαπίστωσε ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία ενθαρρύνθηκε ο Κώστας να πάρει ουσιαστικό ρόλο στην ομάδα του, ενώ ο Βασίλης, αν και δε συμμετείχε σε όλη τη δραστηριότητα, κατάλαβε ότι για να πάρει μερίδιο από την επιτυχία της ομάδας του πρέπει να συνεργαστεί.