Η ανομοιογένεια των ομάδων βοήθησε τη λειτουργία τους.
Ο Κώστας, με τα μαθησιακά προβλήματα, και ο Βασίλης, που είναι ο καλύτερος
μαθητής στην τάξη, βρέθηκαν για πρώτη φορά σε μια τέτοια συνθήκη. Ο
δάσκαλος διαπίστωσε ότι μέσα από αυτή τη διαδικασία ενθαρρύνθηκε ο Κώστας
να πάρει ουσιαστικό ρόλο στην ομάδα του, ενώ ο Βασίλης, αν και δε συμμετείχε
σε όλη τη δραστηριότητα, κατάλαβε ότι για να πάρει μερίδιο από την επιτυχία
της ομάδας του πρέπει να συνεργαστεί.
|