Η επόμενη παρέμβαση σχεδιάζεται παίρνοντας αφορμή από τη Γεωγραφία,
που έχει παρατηρήσει ότι είναι ένα μάθημα που αρέσει στα παιδιά.
Ξεφυλλίζει το βιβλίο της Γεωγραφίας και καταγράφει σε ένα χαρτί τα
περιεχόμενα των ενοτήτων.
Κάνει το ίδιο και στα άλλα μαθήματα, της Ιστορίας, της Γλώσσας, της
Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής.
Ανακαλύπτει ότι σε όλα τα βιβλία γίνονται αναφορές στην καθημερινή
ζωή των ανθρώπων σε πολλά μέρη του κόσμου. Πιστεύει ότι είναι ένα
θέμα που ενδιαφέρει τους μαθητές του και θα τους δημιουργήσει την
επιθυμία να μάθουν. Άλλωστε, θυμάται ότι μια μέρα που είδαν σε ένα
εξωσχολικό βιβλίο ότι στην Ινδία οι άνθρωποι κάθονται στο πάτωμα γύρω
από ένα τραπέζι και τρώνε εντυπωσιάστηκαν πολύ. Ακόμα περισσότερο
ενθουσιάστηκαν όταν ανακάλυψαν ότι μια συμμαθήτριά τους, η Νάντια,
ήξερε για αυτή τη συνήθεια από πρώτο χέρι, αφού είναι από την Ινδία.
Από τη μια λοιπόν τα παιδιά ενδιαφέρονται για την καθημερινή ζωή στην
Ινδία και από την άλλη αυτό μπορεί να ενταχθεί στα περιεχόμενα του
μαθήματος που είναι οι ήπειροι. Αυτό που του λείπει είναι το κίνητρο.
Αποφασίζει να σχεδιάσει μια δραστηριότητα που θα έχει αυτά τα στοιχεία.
Τι θα μπορούσε να είναι αυτή;