«Αυτά είναι κομμάτια από τέσσερα παζλ που πρέπει να συναρμολογήσετε
για να βρείτε τι σχηματίζεται.
Καθίστε λοιπόν σε τέσσερις ομάδες.»
Αφού κάθονται, συζητούν όλοι μαζί και καταλήγουν στο συμπέρασμα
ότι κάθε ομάδα έχει μπροστά της την εικόνα ενός παζαριού.
Στη συνέχεια τους δίνει ένα χαρτί με τις εξής οδηγίες:
- να βρουν πού μπορεί να βρίσκεται αυτό το παζάρι και από ποια στοιχεία
της εικόνας φαίνεται αυτό,
- να γράψουν σε μορφή διαλόγου τι μπορεί να συζητούν στο παζάρι
οι άνθρωποι της φωτογραφίας (κάθε μέλος της ομάδας θα έχει μια συγκεκριμένη
αρμοδιότητα),
- να ανακοινώσουν αυτόν το διάλογο με όποιο τρόπο αποφασίσει κάθε
ομάδα (θεατρικό παιχνίδι, παντομίμα, κόμικ κ.λπ.) στις υπόλοιπες
ομάδες.
Κατά τη διάρκεια της δραστηριότητας δημιουργείται μεγάλη αναστάτωση
με αντιρρήσεις και γκρίνια, κάποιοι μένουν θεατές, όμως κάποιοι άλλοι
παίρνουν ρόλους για πρώτη φορά. Τα παιδιά βρίσκονται σε μια «χαοτική»
αλλά δημιουργική κατάσταση.