Φθινόπωρο

Ο εκπαιδευτικός φέρνει 4-5 ρολά από χαρτί κουζίνας ή αλουμινόχαρτου, φακές, χαρτοταινία, αλουμινόχαρτο και χαρτόνι κανσόν. Κατασκευάζουν το «μπαστουνάκι της βροχής». Κλείνουν και από τις δύο άκρες το ρολό με στρογγυλά κομμάτια από κανσόν και με χαρτοταινία, αφού πρώτα βάλουν μέσα φακές. Στη συνέχεια, τυλίγουν το ρολό με αλουμινόχαρτο για να μοιάζει με τη βροχή.

Δραματοποιούνε το προηγούμενο κείμενο σε ομάδες. Μία ομάδα σφυρίζει, φυσάει, κουνάει τα χέρια της ψηλά πάνω από το κεφάλι για να αναπαραστήσει τον αέρα. Άλλη ομάδα τσαλακώνει άσπρα χαρτιά για να κάνει το πάτημα σε ξερά φύλλα. Μια τρίτη ομάδα χρησιμοποιώντας «τα μπαστουνάκια της βροχής» τα αναποδογυρίζει για να κάνει τον ήχο της βροχής. Ο εκπαιδευτικός ξαναθυμίζει σε κάθε ομάδα τι πρέπει να κάνει, λέγοντάς τους: «είστε ο αέρας που σφυρίζει και φυσάει δυνατά», «είστε τα ξερά φύλλα που πατάμε», «είστε η δυνατή βροχή». Δραματοποιούν το κείμενο με τη βοήθεια του εκπαιδευτικού. (Όπου ο εκπαιδευτικός κρίνει μπορεί να κάνει τη δραστηριότητα 2: «είμαι ο αέρας», στη σελίδα 170 του βιβλίου δασκάλου Α΄ τάξης)

Οι δραστηριότητες βοηθούν τα παιδιά που δε μιλάνε καθόλου ελληνικά να μιλήσουν και να συμμετέχουν στη δραματοποίηση.