Καλοκαίρι

Ο εκπαιδευτικός επαναλαμβάνει την ίδια διαδικασία όπως στις τρεις προηγούμενες εποχές (έξοδος, δελτίο καιρού, φυτέματα, κολάζ, δραματοποίηση) προσαρμόζοντας τις δραστηριότητες αυτές στις καιρικές συνθήκες και στο χρόνο που του έχει μείνει μέχρι το τέλος της χρονιάς. Το καλοκαίρι εστιάζει στο λεξιλόγιο που αφορά στα φρούτα και στο ποτάμι ή στη θάλασσα.

Ο εκπαιδευτικός διαβάζει το ποίημα: «Από πού είσαι ποταμάκι;» από το βιβλίο: «Τα προϊόντα στην αγορά» (σελίδα 42, 43). συζητούν για το ταξίδι του νερού, στηριζόμενοι στις προηγούμενες πληροφορίες που έχουν για τη βροχή, το χιόνι και τον ήλιο.

Τα παιδιά παίζουν τους διαλόγους του ποιήματος.

Αφού παρατηρήσουν την ανάπτυξη των φυτών που έχουν φυτέψει στην τάξη, παρατηρούν την ίδια διαδικασία στο εξωσχολικό βιβλίο: «Το δέντρο».

Συζητούν για το καλοκαίρι και τις αλλαγές στα φυτά.

Διαβάζουν επιπλέον τη σελίδα 9 από το βιβλίο: «Tα προϊόντα στην αγορά» για να ξεχωρίσουν ποια φρούτα βρίσκουν κάθε εποχή. Μπορούν να φέρουν φρούτα και να τα φάνε όλοι μαζί.
Επιπλέον δραστηριότητες