Στη συνέχεια...

...κάθε παιδί γράφει στο χαρτί του μέτρου ένα ή περισσότερα από τα μεταφορικά μέσα, σε μορφή λίστας. Συμπληρώνουν τη λίστα με όσα ακόμη ξέρουν (μηχανοκίνητα και ζώα) και με άλλα που βρίσκουν στα βιβλία: «Χιονοϊστορίες» (σελίδες 52-53) και «Τα προϊόντα στην αγορά» (σελίδα 30). Ο εκπαιδευτικός βάζει τον τίτλο: «Μεταφορικά μέσα» και συζητά με τα παιδιά τη σημασία τους, την αξία τους, το πόσο γρήγορα κινούνται. Αν τα παιδιά έχουν ανάλογα βιώματα απαντούν τα ίδια, διαφορετικά ο εκπαιδευτικός περιγράφει προσωπικά του βιώματα. Μετά από αυτήν τη συζήτηση κάνουν τη δραστηριότητα των σελίδων 54-55 του βιβλίου «Χιονοϊστορίες».
Με το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού και το χωρισμό τους σε ομάδες ο εκπαιδευτικός δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες ώστε τα παιδιά να κινητοποιηθούν, να συνεργαστούν και να συζητήσουν με βάση τα βιώματα τα δικά τους ή του εκπαιδευτικού για αυτό το θέμα. Μαθαίνουν καλύτερα τα μεταφορικά μέσα (την αξία, τη χρήση και την ταχύτητα που μπορούν αυτά να αναπτύξουν), εξοικειώνονται και με άλλα, άγνωστα σε αυτά, μεταφορικά μέσα καλύπτοντας έτσι τη σχετική ύλη στο μάθημα της μελέτης περιβάλλοντος. Στη γλώσσα δουλεύουν προφορικά και γραπτά τα παραθετικά των επιθέτων (μονολεκτικά και περιφραστικά).