Με τις προηγούμενες δραστηριότητες ο εκπαιδευτικός διδάσκει μελέτη περιβάλλοντος. Τα παιδιά «ανοίγονται» ακόμα περισσότερο από το περιβάλλον της Θράκης σε όλη την Ελλάδα. Στη γλώσσα μαθαίνουν να διαβάζουν την ώρα και να αποκωδικοποιούν τις πληροφορίες που υπάρχουν σε διάφορες μορφές έντυπου λόγου. Παίζοντας, «ταξιδεύουν» και έτσι χρησιμοποιούν όλες τις γνώσεις που πήραν σε σχέση με τη διαδικασία του ταξιδιού. Mε τον τρόπο αυτό η εκμάθηση της γλώσσας εγγράφεται σε ένα επικοινωνιακό πλαίσιο και η χρησιμότητά της γίνεται φανερή στα παιδιά: χρειάζομαι τη γλώσσα για να κινηθώ, να ταξιδέψω αλλού.
|