Strickland D.S. & Morrow L.M., "Developing skills: an emergent literacy perspective", The Reading Teacher, October 1989, σ. 82-83
Wenger E., Communities of practice: learning, meaning and identity, Cambridge University Press, New York, 2001
Zaslavsky C., "World cultures in the mathematics class", For the Learning of Mathematics, 11(2), 1991, σ. 11-17
Πρόσθετη ελληνόγλωσση βιβλιογραφία για την προσέγγιση του θέματος
Kazuko Kamii C., Τα παιδιά ξαναεφευρίσκουν την αριθμητική, μτφρ. Γ. Ζακοπούλου, Πατάκης, Αθήνα, 1995
Margolinas C., Η σημασία του σωστού και του λάθους στην τάξη των μαθηματικών, μτφρ. Ε. Τζιμπλάκη, Σαββάλας, Αθήνα, 2003
Τουμάσης Μπ., Σύγχρονη διδακτική των μαθηματικών, Gutenberg, Αθήνα, 1994
Hughes M., Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών, Gutenberg, Αθήνα, 1996
|