Πώς γίνεται σήμερα κατανοητό το φαινόμενο της μάθησης στα μαθηματικά;


Οι κυριότερες θεωρίες μάθησης μπορούν, γενικά, να διακριθούν σε δύο μεγάλες κατηγορίες, με βάση τον τρόπο θεώρησης του φαινομένου της μάθησης.

Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τις θεωρίες οι οποίες αντιλαμβάνονται τη μάθηση ως διαδικασία «απόκτησης» και εστιάζονται στην οικοδόμηση γνωστικών δομών από το άτομο.

Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τις θεωρίες που προσεγγίζουν τη μάθηση ως διαδικασία «συμμετοχής» και δίνουν έμφαση στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον στο οποίο συμμετέχει το άτομο κατά τη διαδικασία μάθησης.

  Διαφορές των δύο θεωριών