Πώς γίνεται σήμερα κατανοητό το φαινόμενο της μάθησης στα μαθηματικά;Οι κυριότερες θεωρίες μάθησης μπορούν, γενικά, να διακριθούν σε δύο μεγάλες κατηγορίες, με βάση τον τρόπο θεώρησης του φαινομένου της μάθησης. Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει τις θεωρίες οι οποίες αντιλαμβάνονται τη μάθηση ως διαδικασία «απόκτησης» και εστιάζονται στην οικοδόμηση γνωστικών δομών από το άτομο. Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τις θεωρίες που προσεγγίζουν τη μάθηση ως διαδικασία «συμμετοχής» και δίνουν έμφαση στο κοινωνικοπολιτισμικό περιβάλλον στο οποίο συμμετέχει το άτομο κατά τη διαδικασία μάθησης. |
|
Διαφορές των δύο θεωριών |