Βιβλιογραφία

Bigge M., Θεωρίες μάθησης για εκπαιδευτικούς, Πατάκης, Αθήνα, 1990

CNDP, Images, écrans, réseaux, Janvier 2002

CRDP, A l'école maternelle, des images pour quoi faire?, Lyon, 1990

Cyr P., Les stratégies d'apprentissage, CLE International, Pa­ris, 1996

Εhrlich M.-F. et al., Les modèles mentaux, Masson, Paris, 1993

Foulin J.-N. & Mouchon S., Εκπαιδευτική Ψυχολογία, Μεταίχ­μιο, Αθήνα, 2001

Jura I., Des images et des enfants, L'Harmattan, Paris, 2000

Κασσωτάκης Μ. & Φλουρής Γ., Μάθηση και διδασκαλία, Γρηγό­ρης, Αθήνα, 2001

Κολιάδης Ε., Θεωρίες μάθησης και διδακτική πράξη, Τόμος Γ: Γνωστικές θεωρίες, έκδοση του ίδιου, Αθήνα, 1999

Κωσταρίδου-Ευκλείδη Α., Ψυχολογία της σκέψης, Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, 1997