Σκηνή πρώτη |
|
Τα παιδιά αρχικά κοιτούν με ενδιαφέρον την εικόνα, γιατί εμπεριέχει στοιχεία της πόλης με τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένα (φανάρι, περίπτερο κ.λπ.), άρα μοιάζουν να έχουν κίνητρο να ασχοληθούν με αυτήν Όμως είτε δεν απαντάνε στις ερωτήσεις του εκπαιδευτικού, επειδή προφανώς δεν είναι σε θέση να κατονομάσουν τα αντικείμενα που τους δείχνει στις εικόνες, είτε επαναλαμβάνουν απλώς λέξεις (φούρνος, πε-ρί-πτε-ρο). Ενδεχομένως αυτός να είναι και ένας στόχος του εκπαιδευτικού: εφόσον δε γνωρίζουν τις λέξεις, να τις μάθουν με την επανάληψη. Αυτό προς στιγμήν μοιάζει να συμβαίνει, εκείνο όμως που δεν ξέρουμε είναι το κατά πόσο αυτές τις λέξεις θα τις θυμούνται τα παιδιά και την επόμενη μέρα, κατά πόσο δηλαδή θα μπορούν να τις ανακαλέσουν στη μνήμη τους και να τις χρησιμοποιήσουν σε ένα νέο πλαίσιο. |
|
Πώς αλλιώς όμως να τους τις μάθει; |