Σκηνή τρίτη

Το περιεχόμενο της τρίτης σκηνής κινείται ανάμεσα στο οικείο στα παιδιά και στο μακρινό σε αυτά, και τα παιδιά:
  • βρίσκουν τρόπους για να επικοινωνήσουν
  • χρησιμοποιούν διαφορετικές στρατηγικές (π.χ. η Αϊσέ διαβάζει τον τίτλο της ενότητας)
  • συγκρίνουν τις εικόνες μεταξύ τους
  • ανοίγουν κάποια θέματα συζήτησης
με άλλα λόγια
  • συμμετέχουν
  • αξιοποιούν την εικόνα για να επικοινωνήσουν
  • εξασκούν κάποιες δεξιότητες
  • αποκτούν κάποιες γνώσεις με τη βοήθεια της εικόνας και των επεξηγήσεων που δίνει ο εκπαιδευτικός.
Πρόκειται λοιπόν για μια περισσότερο επιτυχημένη εκπαιδευτική κατάσταση, γιατί ο εκπαιδευτικός αποδέχεται τις απαντήσεις των παιδιών και, παίρνοντάς τες ως αφορμή, συνεχίζει την επεξεργασία της εικόνας μαζί τους.