Τι έμαθαν τα παιδιά μέσω της επεξεργασίας της εικόνας στην τάξη; |
|
Το τελευταίο αυτό ερώτημα μας οδηγεί στην εξέταση του αν και τι τελικά μαθαίνουν τα παιδιά σε κάθε σκηνή. Η απάντηση σε αυτό θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε και τα προβλήματα που παρουσιάζει καθεμία από τις παραπάνω εκπαιδευτικές καταστάσεις, ώστε να δούμε αν οι ίδιες οι εικόνες είναι ακατάλληλες ή αν ο τρόπος χρήσης τους είναι ανεπαρκής και πώς τελικά θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν ώστε τα παιδιά να οδηγηθούν στο δρόμο προς τη μάθηση, να οικοδομήσουν γνώσεις και να μάθουν πώς να μαθαίνουν. Σκηνή πρώτη Σκηνή δεύτερη Σκηνη τρίτη |
|
Εικόνα και σχολική τάξη |