Τι θα μπορούσε όμως να κάνει ο εκπαιδευτικός; |
|
Αρχικά, θα μπορούσε να «προτείνει» περισσότερο ανοιχτούς τρόπους επικοινωνίας, δηλαδή να ζητήσει από τα παιδιά: Τι θα μάθαιναν τα παιδιά; θα καλλιεργούσαν, με άλλα λόγια, μια σειρά από δεξιότητες που μας επιτρέπουν να «μαθαίνουμε». Ταυτόχρονα, η ενεργοποίηση της μνήμης, η αναζήτηση μιας λέξης αλλού, σίγουρα θα έκανε τα παιδιά, αν όχι να μάθουν τη λέξη, να συνειδητοποιήσουν ότι κάπου μπορούν να την αναζητήσουν και να μάθουν πού. Αν μάλιστα τις λέξεις αυτές τις χρησιμοποιούσαν στη συνέχεια τα ίδια τα παιδιά για να «ζωντανέψουν» την εικόνα, στο πλαίσιο ενός παιχνιδιού ρόλων, τότε σίγουρα θα τις μάθαιναν πιο εύκολα και θα τις θυμούνταν, αφού η μνήμη δε λειτουργεί ανεξάρτητα από το ενδιαφέρον και το κίνητρο. |
|
Δηλαδή; |