Η διαδικασία της εκμάθησης της δεύτερης γλώσσας δεν είναι απλώς προσθετική. |
H θεωρία της αλληλεξάρτησης των γλωσσών υποστηρίζει ότι η εκμάθηση μιας δεύτερης γλώσσας δεν είναι προσθετική διαδικασία, δηλαδή δεν προστίθενται απλώς γνώσεις λεξιλογίου και σύνταξης της άλλης γλώσσας, αλλά γίνεται μεταφορά των εννοιών και των γλωσσικών στοιχείων από τη μια γλώσσα στην άλλη. Aυτή τη μεταφορά την ακούει ο δάσκαλος που μαθαίνει σε παιδιά μια δεύτερη γλώσσα και συνήθως την ακούει σαν λάθος ή ανικανότητα, γιατί δεν καταλαβαίνει την πορεία από τη μια γλώσσα στην άλλη. |
Ένα παράδειγμα |