Παίζοντας με τη δύναμη των λέξεων θα μπορούσε κανείς να παρασύρει μικρά παιδιά στην τέχνη του λόγου:
- να παράγουν λόγο που συγκινεί, που διασκεδάζει, που πείθει κ.ο.κ.
- να παράγουν λόγο ανάλογα με την κοινωνική θέση του παραλήπτη, προς τη μητέρα, προς τον άρρωστο συμμαθητή, προς το διευθυντή του γειτονικού σχολείου, προς το Δήμαρχο κ.ο.κ.
- να παράγουν λόγο διαφορετικού κειμενικού είδους, άρθρο στη σχολική εφημερίδα, επιστολή προς ένα αγαπητό πρόσωπο, οδηγία των κανόνων ενός παιγνιδιού, αφήγηση ενός συμβάντος προς τους φίλους που δεν το παρακολούθησαν αλλά και προς μια εφημερίδα για να το γνωστοποιήσει σε όλο τον κόσμο, ένα διάλογο συνεννόησης και ένα διάλογο όπου γίνεται παρανόηση κ.ο.κ
|