Βιβλιογραφία

Altichter H., Posch P. & Somekh B., Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους, Μια εισαγωγή στις μεθόδους έρευνας-δράσης, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2001

Astolfi J.P., L'erreur, un outil pour enseigner, ESF, Paris, 1997

Bachelard G., La formation de l'esprit scientifique, Vrin, Paris, 1965

Βάμβουκας Μ. & Χατζηδάκη Α., Μάθηση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Μητρικής και ως Δεύτερης Γλώσσας, Πρακτικά Συνεδρίου, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης, Ατραπός, Αθήνα, 2001

Βαρνάβα-Σκούρα Τζ., Θεωρίες Γνωστικής Ανάπτυξης, Μάθησης και Αξιολόγησης, Παπαζήσης, Αθήνα, 1994

Βέλθιους Μ., Ο Βάτραχος Φοβάται, Πατάκης, Αθήνα, 1997

Bigge M., Θεωρίες Μάθησης για Εκπαιδευτικούς, Πατάκης, Αθήνα, 1990

Βοσνιάδου Σ. (επιμ.), Κείμενα Εξελικτικής Ψυχολογίας, Σκέψη, Gutenberg, Αθήνα, 1992

Βοσνιάδου Σ., Γνωσιακή Ψυχολογία, Gutenberg, Αθήνα, 1998