Altichter H., Posch P. & Somekh B., Οι εκπαιδευτικοί ερευνούν το έργο τους, Μια εισαγωγή στις μεθόδους έρευνας-δράσης, Μεταίχμιο, Αθήνα, 2001
Astolfi J.P., L'erreur, un outil pour enseigner, ESF, Paris, 1997
Bachelard G., La formation de l'esprit scientifique, Vrin, Paris, 1965
Βάμβουκας Μ. & Χατζηδάκη Α., Μάθηση και Διδασκαλία της Ελληνικής ως Μητρικής και ως Δεύτερης Γλώσσας, Πρακτικά Συνεδρίου, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Κρήτης, Ατραπός, Αθήνα, 2001
Βαρνάβα-Σκούρα Τζ., Θεωρίες Γνωστικής Ανάπτυξης, Μάθησης και Αξιολόγησης, Παπαζήσης, Αθήνα, 1994
Βέλθιους Μ., Ο Βάτραχος Φοβάται, Πατάκης, Αθήνα, 1997
Bigge M., Θεωρίες Μάθησης για Εκπαιδευτικούς, Πατάκης, Αθήνα, 1990
Βοσνιάδου Σ. (επιμ.), Κείμενα Εξελικτικής Ψυχολογίας, Σκέψη, Gutenberg, Αθήνα, 1992
Βοσνιάδου Σ., Γνωσιακή Ψυχολογία, Gutenberg, Αθήνα, 1998
|